Tuesday, July 15, 2008

Sumpahan Kepada Menteri Penerangan?

Apa nak jadi dengan Shabery. Itulah bila terlalu ghairah nak jatuhkan air muka Anuar akhirnya tersunggkur sendiri. Yang bertepuk pulak adalah penyokong yang membabi-buta sampai tak tahu nak menilai yang mana fakta hujah dengan penghinaan peribadi.
Syabas DSAI yang sememang telah matang berdepan dengan penghinaan sebegini tak mudah melatah kebudak-budakan macam Shabery tu. Anak saya yang berumur 12 dan 13thn yang turut sama memnonton debat ni pun boleh kata yang Shabery dan keluar tajuk dan merapu dana.
Kebetulan anak saya adalah peserta bahas kat sekolahnya. Kata anak saya kalau bertanding di sekolah markah Shabery dan habis dipotong kerana menyempang dan terkeluar tajuk.
Saya senyum je dengan komen anak kedua saya tu sebab memang satu Malaysia dan saya percaya ramai orang UMNO sendiri tak setuju Shabery menyentuh peribadi Anuar bertubi-tubi macam tu macam orang tak sekolah padahal dia menteri penerangan. Apalah agaknya sumpahan yang terkena pada pemimpin BN yang menjawat menteri Penerangan ?

M.Lokman Yasin

No comments: